MAC FACE & BODY FONDOTEN YORUMUM

Uzun zamandır kullandığım bir üründen gönül rahatlığı ile bahsetmek istiyorum. Oldukça kuru cildim olmasından dolayı çok yakın bir makeup arkadaşımın tavsiyesi ile kullandım. Kuru ciltler için oldukça başarılı bir ürün.

Su bazlı olmasından dolayı ciltte emici oluyor. Kapatıcılık etkisi az bu sebeple cildinizin bir pürüzsüz olması lazım. Teniniz altta gözüküyor. Açıkcaşı  badana görünümlü makyaja karşı olduğumdan dolayı bu ürün tam benlik doğal bir makyaj görüntüsü elde ediyorsunuz.



Günlük kullanımda oldukça rahat kullanabileceğiniz bir ürün. Fırça ile sürmek gerekiyor , sünger ile kullanımda su bazlı olduğu için sünger biraz emiyor.  Sabah sürdükten sonra  neredeyse 4-5 saat yüzümde kalıyor. 

Benim gibi hafif makyaj seviyor ve cildim hava alsın istiyorum diyorsanız tam sizlik.

Sevgilerle....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dayıma Poz verirsem :)

3,5 yaş şerefine!

Şeker Hamurundan Pasta yaparsam !