ESSENCE - STAY ALL DAY 16 SAAT ETKILI KAPATICI

Göz altı kapatıcımın bitmesinin ardından deli gibi kapatıcı arayışına girdim. Fiyatı yüksek markalı ürünleri araştırdım almadan önce mutlaka yorumlara bakarım ve video izlerim ürünle ilgili.


Rossmanda indirimde gezerken Essence ürünlerine bakıyordum. Özellikle Essence markasının hayvanlar üzerinde herhangi bir test yapmadığını bilmek beni ayrıca mutlu ediyor ve markaya olan ilgimi arttırıyor.

Gel gelelim ki bu tatlış kapatıcıya. Ben neler bekliyordum.

Kapatıcı özelliği orta seviyede olsun, aydınlık versin, çizgilerime dolmasın , yoğun kıvamlı gözenek kapatacak bir ağır kapatıcı da olmasını istemiyordum.

Ürünü ilk olarak elime sürdüğümde oldukça beyaz gözüküyordu . Bu beyazlık gözlerinizin altında aydınlık sağlıyor , simin verdiği bir parıltı değil tamamen doğal görünümlü bir parlaklık oluyor.

                                           

Orta derecede kapatma özelliği var ,  sivilce gibi şeyleri kapatmanız pek mümkün değil.

Ama gözaltında kullanmak için oldukça güzel bir ürün, fırça ile dağıtmak en güzeli eliniz ile dağıttığınızda biraz kalıcılığını kaybediyor ve teniniz hızlı emiyor.




Uzun süre kalıcılığını koruyor, gözaltında çizgilere dolmuyor. Canlı ve aydınlık hissi veriyor.

 Son zamanlarda denemek için aldığım uygun fiyatlı ürünler arasında beni oldukça mutlu eden ve bittiğinde almaya teşvik edecek ürünlerden biri oldu.

Fiyatı indirimsiz 12.9 TL' idi. İndirimde daha da düştüğünü düşünürsek mutlaka şans vermeniz gereken bir ürün.

Ayrıca Essence'nin dudak kalemleri de harika onlardan ayrıca bahsedeceğim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3,5 yaş şerefine!

Dayıma Poz verirsem :)

Şeker Hamurundan Pasta yaparsam !