Tatildeyim Cicim- Bebek ile ilk Tatil

Kış ayının gelmesi ile birlikte tatile özlem başlarsa..

Sonra fark ettim ki tatili paylaşmamışız. Hemen kolları sıvadım.

Tatile gitmeden bir hafta önce stresim başladı. Ne yapacağım uçakta ne olacak, ağlarsa, yanıma ne alacağım ya güneşte yanarsa koruyamazsam iptal mi ettirsem diye düşünürken geldi çattı.

Açıkçası Defne'nin valiz 1 hafta önce başladı hazırlanmaya. Sırf kol zıbınlar, havlu,penye elbise kurtarıcılarımdı.

Havalimanına geldiğimizde Defne uyandı uçağın kalkış anına kadar da uyanıktı. Uçağın kalkma anında sesten etkilendi direkt emmek istedi sonra emzikle uyudu ve uçuş boyunca gidiş ve dönüş çok rahat geçti.

Uçak için yanıma neler aldım;
-Yedek kıyafet ve battaniyesini
- Oyun kartları ve bir oyuncak
- Çubuk kraker , su ve kefir (Hazır mama yada süt içmiyor ancak kendi yaptığımız kefir'i içiyor )
-Yedek biberon, ıslak mendil
-Acil durum ilaçlarımız

Çok şükür hiç birine ihtiyaç duymadan yolculuk geçirdik.

Otelimiz çocuk için oldukça rahat bir oteldi. Bol bol denize girdik. Defne havuzu sevmedi zaten sağlıklı olmadığı için bizde tercih etmedik her gün 1-2 saat öğleden sonra Defne'yi denize soktuk ve beraber yüzdük.

Kahvaltıda taze portakal suyuna alıştı . Öğle ve akşam yemeklerinde ayran vazgeçilmezdi. Otelin yemekleri de oldukça güzel ve seçenekliydi hiç zorlanmadık.

Her gün 1 saat miniclubta oynadık. Her akşam minidiscoda dans ettik.

Tatilin çocuğa kattıklarını düşünürsek. İletişimleri kuvvetleniyor yabancı insanlara karşı tepki azalıyor. Daha girişken oldu dans etmeye başladı. Daha pozitif ve aktifleşti. 1 hafta bile büyük etkiler gösterdi diyebilirim.

Güneş kremi olarak; Bioderma ABCDerm Solaire SPF50 mineralli güneş losyonunu tercih ettik. Sıfır yanma ile geldi müthiş etkili bir krem ve bebeklere zararı yok. Mineralli olması sebebi ile ciltte güneş kremleri gibi büyük zararlar vermediğini düşünüyoruz. En azından doktorumuz da bunu önerdi hatta ben bile kullandım.

Deniz yüzerken kolaylık olur hemde yanmaz diye gölgelikli bebek simidi aldık ancak Defne asla binmedi ve çok korktu. Hiç bir şey takmadan kucağımızda denize girmeyi sevdi. Baby Float markanın oldukça güzel aslında bizim kız sevseydi iyi olacaktı :)

Yanmasından korkan anne olarak kızıma mayo konusunda biraz hassas davrandım Kanz marka mayo tişört aldım aslında haşemo gibi diyebiliriz . Doktorumuz bunun biraz abartılı olduğunu güneşte görmesi gerektiğini iletmesi üzerine başka bir mayo daha aldık ama bunu her ihtimale karşı yanımızda götürdük .

Ben hala güvenemiyordum bebekle ilk tatilimizin olmasından dolayı korkuyordum.

Diğer mayomuzu LCW Waikiki'den aldık en çokta onu kullandık. Onun tek fotoğrafını bulamadım ancak Defne'nin üzerindeki halini paylaşacağım.

Tabi ki vazgeçilmez olarak mayo bez mutlaka almalısınız oldukça pratik ve kullanışlı :)

Tatilimizin oldukça güzel geçmesi ve kızımızın da bu durumdan keyif alması bizi oldukça mutlu etti. Şimdi biraz tatil fotoğraflarına yer verelim.

Uçakla ilk kez tanışma

Güneşleneceğim cicim çekme :)

Dondurmam gaymak :)

Düt düt miniclub zamanı :)

Top Havuzu mu :)

Böylelikle güzel bir tatil Defne'nin prenses koltuğunda pozu ile sona erer.

Beraber bir sürü tatilimiz olsun cicim.