8. ayın Şerefine

Geldi çattı 8.ay :)

Ne de hızlı geçiyor zaman oysaki ben yavaş geçmesini isterken diyorumki ama daha doyamadım ben bebekliğine daha.


Kendi kendine oturabiliyorsun artık :) Ne kadar keyifli her gün senin bir şey yaptığını görmek..


Kelimelerin birleşiminde 1 -2 kez Anne dedin :) Tabi bunun keyfi ayrıca güzel..


İşe geldiğimde bir posta senle yaptıklarımızı izliyorum her gün.


Alkış yap Defne :) Bye bye yap kızım . Çak Defne :)


Ve hepsi başarı ile yapılır.



Çevresindeki kişileri taklit etmeye başladın artık herkesin öksürüğünü taklit ediyor benim kızım ben kızıyorum gerçi tik olacak zannediyorum.
Dışarıda olmayı pek seviyorsun bu huyun aynı ben :)
ama tatlı totonu kaldırıp emeklemiyorsun bence erken yürüyeceksin ..
Canım benim .. 
Senle geçen her dakkika çok kıymetli ve çok güzel.
Şükürler olsun senin varlığına.
Seni seviyoruz Prensesim

Annenden Sevgilerle,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

3,5 yaş şerefine!

Dayıma Poz verirsem :)

Şeker Hamurundan Pasta yaparsam !