Defne 1 Yaşında

Her anne gibi bende ilk yaş gününün güzel olmasını istedim.

İlk doğum günü kutlaması ve herşeyi çok güzel olmalıydı. Doğum gününden bir gün öncesine kadar elimde hiç bir şey yoktu.

Tasarlanan çizimler basılmamıştı, hediyelikler hazır değildi, Defne'nin elbisesi yıkanmamıştır hatta ben ne giyeceğimi bilmiyordum.

Günlerden cuma :) 

Eşim erkenden baskıya gitti bir an önce yapılanları bastırması lazım ki süslemeler tamamlansın. Magnet yapacaktık ama daha ortada ne olacağı yoktu. Neyse ki güzel haber hepsini tamamlamıştı. 

Akşam üzeri Hediyelikler için benim yapmam gereken şeyleri yapmaya başladım. Kurabiye, reçel detayları aşağıda belirteceğim..

Cuma gecesi 3 gibi her şey bitti ve artık Cumartesiye hazırdım .:)

Doğum günü temamız limondu :) Bu sebeple limon reçelleri yapıp dağıtmak istedim.

Bu konuda teyzem bana oldukça destek oldu reçelli bizzat kendi yaptı ve harika bir tadı oldu. 

(Tarifini daha sonra yazımda paylaşacağım)




Renklerde biraz sorun yaşadık ama magneti de aşağıdaki gibi yaptırdık . Dolapta hemen yerini aldı :)



1 yaşa uygun olmazsa olmaz kurabiyeleri pembe ve sarı olarak hazırladım.


Sonrasında su şişelerimiz de var ama acemilik sanırım tek fotoğrafını çekmemişim. Bunlarla beraber tüm hediyeliklerimizi poşetleyip öncesinde hazırladık. Masadaki yerlerini aldılar.



Gelelim mekanın süslemeleri . Hazırlamış olduğumuz üst fotoğrafta da olduğu gibi yerini aldı. 

Masalara amerikan servisleri , Popcorn ve su şişeleri örnek hediyeliklerimiz ve limon dolu vazolarmızla süsledik.



Süslemelerde pembe sarı balon ve pomponlar kullandık.



Bir sorunumuz vardı :) Amerikan servisleri ters basılmıştı ama artık yapacak bir şey yoktu :) durumu kabullendik. Nazar dedik :)



                   Konuşma baloncuklarımız;




Son olarakta pastamız ile olması gereken herşey tamamlanmıştır.



Eee asıl doğum günü kızının fotosu yok mu ?

Islık denemeleri için erken ama :) Bizim kız başladı bile.

Prensesimiz :)



Bir kare de bizden :)


Anneannesiz olmazmış :)




                   Baba kız aşkı ile sonlandıralım :)





            Gördün mü bak 1 oldun dedik ! İyiki de oldun dedik!


           Seni seviyoruz cicim nice yaşların olsun.

      Elimizden geleni yapmaya çalıştık . Umarım büyüdüğünde aman anne bu ne ya demezsin :)

Ah gençlik :)

Seni seviyoruz.................. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dayıma Poz verirsem :)

3,5 yaş şerefine!

Şeker Hamurundan Pasta yaparsam !