Gördün mü Bak 1 Oldun !

Beraber 1 yılı devirdik.

Dünyaya geldiğin ilk 2 günü anlamadım nasıl geçti sancım oldu mu ? Doğum yapmak zor mu ? Hastanede neler oldu hiç birini hatırlamıyorum diyebilirim. Eve geldiğimde anne olduğumu anladım seni kendi ellerimizle hazırladığımız yatağa koyduğumda.

Artık 3 kişilik bir aile olduk dedim.

Günlerin hemen geçmesini ve bir an önce büyümeni istiyordum. Sonra zaman geçmesin istedim çünkü artık senle ilgili her gün bir şey keşfetmeye başladım.

Her günün ayrı bir güzeldi benim için..

Bana ilk algılayarak gülmen.

Elinle yüzümü sevmen.

Yatakta ilk dönüşün..

Emekleme çabaların.

Damak tadının oluşması ve istediğin yemeği yemen.

Beğendiğin kıyafeti bunu giydir diye göstermen.

Dışarı çıkmak istediğinde kapıyı göstermen.

Her şey senle ayrı bir güzelleşti. Zaman yavaş geçsin kaçırdığım şeyler olabilir.

Çok takık , senin üzerine düşen hatta bu konu da insanlara güvenmeyen biri oldum. Bana göre kimse sana ben ve anneannenden daha iyi bakamaz ve düşünemezmiş gibi gelmeye başladı. Herkes tembihler oldum. Aman hasta olmasın , aman ilaç içmeden büyüsün, aman ondan tatmasın ..

Bir şey olmaz bu kadar takılma cümlesini hayatımdan çıkarıp atıp , söyleyenlere de ayrı bir kafa takar olmuştum. Ya olursa..

Çok kolay bir bebeklik yaşattın bana çok teşekkür ederim . Çok şükür :) Ağlama krizlerin olmadı, uykusuz geceler yaşatmadın. Her annenin başına gelebilecek bir bebek oldun.


İlk doğduğun günkü fotoğrafları açıp hayran hayran bakıyorum .. Şimdiki fotoğraflarına daha da hayran bakıyorum.. Senle hayat bulduk bebeğim.

Şükürler olsun ki hayatımız dasın ve bu güzel duyguyu tattık.

Sana olan duygularımın tarifi yok. Aşk, sevgi, heyecan, kaygı, mutluluk hepsini yaşattın :) Bütün duyguların güzelliklerini bize fark ettirdin.

Şimdi kocaman bir kız oldun :) Artık elele tutuşup yürüme vakti anneceğim :) Emeklemeyi bıraksan diyorum :)

Hep endişeliyim senle ilgili ne olacak ne bitecek daha iyi ne yapabilirim diye sanırım annelik bu olsa gerek hayatın boyunca bitmeyen bir endişem olacak hayatında.

Seni hep seveceğim bebeğim.

Prensesim...

İyi ki geldin de ben anne oldum.

Gördün mü bak 1 yaş oldun..







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dayıma Poz verirsem :)

3,5 yaş şerefine!

Şeker Hamurundan Pasta yaparsam !